Maria,Leonora,Teresa earlier today #moviedate #marialeonorateresa #potatocorner 🍟🍟🍟 Papikitpikit pa sa first bite! Hahahaha! #favorite #moviesnack #potatocornerph #terafries #husbandandwife #smcinema #starcinema #happiness β™‘

(p.s. Pustahan yung BANGUS gagaya nanaman biglang favorite niya na din pala #potatocorner! Hahahaha!! #copycat #yuck! πŸ˜±πŸ˜πŸ‘πŸ‘) (at SM Cinema, SM City Masinag)

Maria,Leonora,Teresa earlier today #moviedate #marialeonorateresa #potatocorner 🍟🍟🍟 Papikitpikit pa sa first bite! Hahahaha! #favorite #moviesnack #potatocornerph #terafries #husbandandwife #smcinema #starcinema #happiness β™‘

(p.s. Pustahan yung BANGUS gagaya nanaman biglang favorite niya na din pala #potatocorner! Hahahaha!! #copycat #yuck! πŸ˜±πŸ˜πŸ‘πŸ‘) (at SM Cinema, SM City Masinag)

#Diet is for the weak! πŸ‘ŠπŸ˜πŸ‘Š Hahahaha #sbarro #bakedziti #sbarroph #lunch #instafood #foodporn Let’s eat! 🍴🍝 β™‘ (at Sbarro Trinoma)

#Diet is for the weak! πŸ‘ŠπŸ˜πŸ‘Š Hahahaha #sbarro #bakedziti #sbarroph #lunch #instafood #foodporn Let’s eat! 🍴🍝 β™‘ (at Sbarro Trinoma)

#buffet #starbucks #instagram #princess #heartβ™‘β™‘β™‘β™‘ #victoriassecretpose HAHAHAHAHA Nuff said πŸ˜‚βœŒοΈ #copycat #tryinghard #lol #feeling #gayagaya #socialclimber #keepitup β™‘β™‘

#buffet #starbucks #instagram #princess #heartβ™‘β™‘β™‘β™‘ #victoriassecretpose HAHAHAHAHA Nuff said πŸ˜‚βœŒοΈ #copycat #tryinghard #lol #feeling #gayagaya #socialclimber #keepitup β™‘β™‘

One of the snack leftovers from our bolinao trip now keeping me company for the night while I finish the book I’m currently reading in wattpad. #random #fyi I always need a #snack before bed and that’s the reason why most of the time I have to brush my teeth twice at night. I just saw this in the grocery and was curious about how #pringles would taste like in #ranch #flavor bec. I love ranch dip. I’m not sure if I already had this before but what really captivate my attention is the #packaging #color. It’s my favorite kind of blue. It’s like Aqua blue, teal, blue-green, seafoam…it just looks so #magical and peaceful and very relaxing in my eyes hahaha that’s kinda #weird to say but it’s true! I always paint my toenails this shade of blue and majority of my nail polishes are in this color if not very close. Nuff said I’m rambling. #blah #goodnight #sweetdreams β™‘ (at sweetness bedβ™‘)

One of the snack leftovers from our bolinao trip now keeping me company for the night while I finish the book I’m currently reading in wattpad. #random #fyi I always need a #snack before bed and that’s the reason why most of the time I have to brush my teeth twice at night. I just saw this in the grocery and was curious about how #pringles would taste like in #ranch #flavor bec. I love ranch dip. I’m not sure if I already had this before but what really captivate my attention is the #packaging #color. It’s my favorite kind of blue. It’s like Aqua blue, teal, blue-green, seafoam…it just looks so #magical and peaceful and very relaxing in my eyes hahaha that’s kinda #weird to say but it’s true! I always paint my toenails this shade of blue and majority of my nail polishes are in this color if not very close. Nuff said I’m rambling. #blah #goodnight #sweetdreams β™‘ (at sweetness bedβ™‘)

Crazy times πŸ‘­πŸ‘―πŸ‘‘ #chichiclub #fisheye #bonding #girls #bolinao #pangasinan #thatface #thatfacetho #justus #justusgirls #selfie #groupie #smile #saycheese #fierce #sisters β™‘ (at Patar Beach, Bolinao Pangasinan)

Crazy times πŸ‘­πŸ‘―πŸ‘‘ #chichiclub #fisheye #bonding #girls #bolinao #pangasinan #thatface #thatfacetho #justus #justusgirls #selfie #groupie #smile #saycheese #fierce #sisters β™‘ (at Patar Beach, Bolinao Pangasinan)

#selfie with le #sister β™‘ #bloodsisters πŸ‘­πŸ’•πŸ‘― #flowercrown #fotd #faceoftheday #fierce #fab #sisters #bederi #camlian #sabaddin #jara β™‘ (at Patar White Sand  Beach Bolinao Pangasinan)

#selfie with le #sister β™‘ #bloodsisters πŸ‘­πŸ’•πŸ‘― #flowercrown #fotd #faceoftheday #fierce #fab #sisters #bederi #camlian #sabaddin #jara β™‘ (at Patar White Sand Beach Bolinao Pangasinan)

Wearin’ my latest MAC lippy today Flat Out Fabulous! πŸ’„πŸ’‹ #matte #lippy #lipsoftheday #lotd #lippyoftheday #flatoutfabulous #mac #maccosmetics #macph #fotd #faceoftheday #igersmanila β™‘ (at Bolinao, Pangasinan)

Wearin’ my latest MAC lippy today Flat Out Fabulous! πŸ’„πŸ’‹ #matte #lippy #lipsoftheday #lotd #lippyoftheday #flatoutfabulous #mac #maccosmetics #macph #fotd #faceoftheday #igersmanila β™‘ (at Bolinao, Pangasinan)

Gurlz! β™‘ #girlies #possies #chichiclub #3 #bolinao #beach πŸŒŠπŸŠβ›…οΈ (at Bolinao, Pangasinan)

Gurlz! β™‘ #girlies #possies #chichiclub #3 #bolinao #beach πŸŒŠπŸŠβ›…οΈ (at Bolinao, Pangasinan)

Life’s a #beach! #instaswim #instago #selfie #groupie #family β™‘ (at Bolinao, Pangasinan)

Life’s a #beach! #instaswim #instago #selfie #groupie #family β™‘ (at Bolinao, Pangasinan)

#Selfie πŸ’πŸ“· going to the #beach later maybe haha if I’m not feeling lazy! Sooo inlooove with my β™‘–β™‘ shades hehehe! #heartshades #accessories #ootd #fotd #faceoftheday #yellow #outfitoftheday β™‘ (at Bolinao, Pangasinan)

#Selfie πŸ’πŸ“· going to the #beach later maybe haha if I’m not feeling lazy! Sooo inlooove with my ♑–♑ shades hehehe! #heartshades #accessories #ootd #fotd #faceoftheday #yellow #outfitoftheday β™‘ (at Bolinao, Pangasinan)

On the way to bolinao pangasinan (excuse the bare face! one of my many talents is applying makeup in a moving vehicle hahaha!) #family #unwind #beach #longride #roadtrip #urvan #familycar β™‘ (at Subic-Clark-Tarlac Expressway (SCTEx))

On the way to bolinao pangasinan (excuse the bare face! one of my many talents is applying makeup in a moving vehicle hahaha!) #family #unwind #beach #longride #roadtrip #urvan #familycar β™‘ (at Subic-Clark-Tarlac Expressway (SCTEx))

I have a hand of a 12 year old little girl and this is how tiny my latest gadget is in and out of its waterproof case! Hehehe! I’m really excited to try this out this weekend!!! The whole Sabaddin clan is going to Bolinao Pangasinan!!! Excited to go back to the mermaid cave a.k.a Enchanted Cave. See you all family #gopro #hero3plus #instafamily #instagadget #instagopro #latest #instago #igersmanila β™‘

I have a hand of a 12 year old little girl and this is how tiny my latest gadget is in and out of its waterproof case! Hehehe! I’m really excited to try this out this weekend!!! The whole Sabaddin clan is going to Bolinao Pangasinan!!! Excited to go back to the mermaid cave a.k.a Enchanted Cave. See you all family #gopro #hero3plus #instafamily #instagadget #instagopro #latest #instago #igersmanila β™‘

#floral #nails for our trip this weekend #instanails #nailsticker #loveit #nailart β™‘

#floral #nails for our trip this weekend #instanails #nailsticker #loveit #nailart β™‘

GO PRO HERO 3+ Black Edition *Gift #2 of my husband for my Birthday!!!! (Gift #1 is the shopping hehe!) The reason why this came in late is bec. we were searching for this specific one which is the SURF edition bec. well surfing is like drugs to me hahaha! I’m still waiting for the release of my Biggest Gift #3 I’m pretty sure you all know what it is but just to give you a clue it starts with letter “i” and ends with 6! Hahaha! :D Thank you so much my dear Husband!!! You know I’ve wanted this for so long since I found out about this awesome waterproof cam :D I love you sooo much but you know that already β™‘β™‘ #gopro #hero3plus #gift #instagift #waterproofcamera #goprohero3plus #hero3plussurfedition #activelifestyle #igersmanila #myhusbandsoffice β™‘ (at my husband’s officeβ™‘)

GO PRO HERO 3+ Black Edition *Gift #2 of my husband for my Birthday!!!! (Gift #1 is the shopping hehe!) The reason why this came in late is bec. we were searching for this specific one which is the SURF edition bec. well surfing is like drugs to me hahaha! I’m still waiting for the release of my Biggest Gift #3 I’m pretty sure you all know what it is but just to give you a clue it starts with letter β€œi” and ends with 6! Hahaha! :D Thank you so much my dear Husband!!! You know I’ve wanted this for so long since I found out about this awesome waterproof cam :D I love you sooo much but you know that already β™‘β™‘ #gopro #hero3plus #gift #instagift #waterproofcamera #goprohero3plus #hero3plussurfedition #activelifestyle #igersmanila #myhusbandsoffice β™‘ (at my husband’s officeβ™‘)

#Bulalo for dinner cooked by the one and only my husband a.k.a. Bulalord! (FYI the husband told me to put that caption hahaha!) Let’s eat!! #whatevs #instadinner #foodporn #onlyinthephilippines #nomnom #yummy πŸ΄πŸ²β˜ΊοΈπŸ‘ β™‘ (at Marikina City)

#Bulalo for dinner cooked by the one and only my husband a.k.a. Bulalord! (FYI the husband told me to put that caption hahaha!) Let’s eat!! #whatevs #instadinner #foodporn #onlyinthephilippines #nomnom #yummy πŸ΄πŸ²β˜ΊοΈπŸ‘ β™‘ (at Marikina City)




free counter